Microsoft training: Microsoft Dynamics CRM 2015

Microsoft Dynamics CRM is een klanten beheerssysteem. In dit systeem zijn talloze opties. Er zijn in deze microsoft training 5 tips op een rij gezet om het CRM systeem optimaal te gebruiken.

1. Houd de klant centraal

Analyseer de procedures. Neem een kijkje naar hoe er nu met de klant wordt omgegaan. Met de succes factoren kun je verder met het invullen en aanpassen van de CRM flows. Pas eventueel de procedures aan zodat we weer in CRM passen.

2. Communicatie naar de klant in CRM

Je kunt op verschillende manieren communiceren met de klant. Laat de klant in control, zorg ervoor dat er afspraken worden gemaakt en dat je bedrijf zich hier aan houdt.

3. Wat ervaart de klant

Zorg ervoor dat je klant een fijne ervaring over houd van je communicatie met hen in CRM. Je kunt bijvoorbeeld tijdens een gesprek invullen waar je het over hebt gehad, zodat collega’s dit kunnen zien en zich daarop kunnen aanpassen wanneer zij weer met de klant spreken.

4. Portable CRM

Gebruik CRM op verschillende platforms. Het is beschikbaar op telefoon, tablet en pc. Verbeter je communicatie, rapportage, productiviteit en analyse!

5. Opleidingen

Het is een goede keuze om ervoor te zorgen dat de werknemers opgeleid zijn in het gebruik van CRM. Je kunt hierbij denken aan de volgende werkzaamheden:

– Aanpassen van de CRM omgeving
– Rapportages maken
– Workflows maken en onderhouden

MasterIT is een expert in microsoft CRM en bied verschillende cursussen aan.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *